PDA

View Full Version : Cateva cuvinte despre voi...:-)

violonist85
04-30-2008, 09:33 PM
Salutare tuturor romanilor!
Se pare k in sfarsit exista o sectiune in acest forum special pentru noi,romanii.

Evident e un motiv d bucurie dar nu trebuie sa uitam faptul k pentru a mentine aceasta sectiune "in viata",e nevoie d useri activi si d idei noi.
Am deskis acest nou thread pt a vedea,in primul rand,cati useri sunt cu adevarat interesati de aceasta sectiune si in functie d asta,va ramane sau nu activa,sa ne cunoastem mai bine noi intre noi si poate cu timpul ,sa invatam k dak dorim ajutor,trebuie sa oferim la randul nostru acelasi lucru...

Pentru inceput,hai sa facem cunostinta si cunostinte...:-)
Numele meu este Radu,sunt student la Facultatea de Muzica din Bucuresti si sunt pasionat d tel mobile cu sistem d operare Symbian si nu numai...
Acum folosesc (si sunt destul d multumit d el) un Nokia N70 Music Edition.

Nu uitati k d voi depinde dak aceasta sectiune va ramane pe mai departe sau nu asa k astept cateva cuvinte despre voi in acest thread. Multumesc! :-)

RaZVaN_17
05-01-2008, 10:17 PM
Salut!
Eu sunt Razvan din Craiova, elev in clasa a XII-a la liceul Traian Vuia si sper un viitor student al facultatii de automatica din Craiova.
Pot sa zic ca sunt o persoana care ii place tot ce este nou si vechi, si sunt un fan gsm.
Am avut pana acum telefoane fara sistem de operare foarte bune dar pot sa zic ca am ajuns un fan Nokia "N" de cand cu N73 Music Edition-ul pe care il detin.
Ironic pana cand am ajuns sa detin unul ma juram ca nu o sa am un asa telefon, chiar detestam N-urile.
Imi place o provocare si pot sa zic ca telefonul imi da destule :D
In rest ma bucur ca s-a creat o sectiune pentru noi pe acest sit important, inseamna ca suntem multi si ca am fost observati.
Daca suntem multi va astept si eu impreuna cu violonist85 sa postati aici si sa devenim una dintre cele mai active nationalitati de pe dotsis.